Adviseur mobiliteit
Vestiging
Middelburg, Kapelle
Profiel
Adviseur
Carrièreniveau
Medior
Richting
Infrastructuur
Opleidingsniveau
Hbo/ wo
Expertise
Civiele techniek
De toekomst vraagt om koplopers
“Bij Juust – part of Sweco, zijn we elke dag opnieuw bezig met onze leefomgeving in alle denkbare facetten. Dat doen we met een hecht team van specialisten op het vlak van Ruimtelijke ordening, Stedenbouw, Mobiliteit en Civiele Techniek. De sterke verwevenheid van onze disciplines maakt dat we een unieke partner zijn in de uitvoering van een zeer gevarieerd aanbod aan projecten. Dat is precies waarom opdrachtgevers in Nederland en België het leuk vinden om met de business unit Juust samen te werken. En dat is dan weer waarom wij in ons team ruimte kunnen maken voor een adviseur mobiliteit.”
Stefan Theunissen – business unit manager Juust
Jij wordt bij de business unit Juust dé deskundige op gebied van Mobiliteit. Je adviseert overheidsinstanties, commerciële organisaties en groepen belanghebbenden op het gebied van mobiliteit en verkeerskundige vraagstukken. Soms met nadruk op je eigen vakgebied, soms met een belangrijke bijdrage aan een groter geheel. Jouw ongeëvenaarde vakkennis maakt dat je het klankbord bent voor collega’s en opdrachtgevers. Je werkt graag op verschillende schaalniveaus en bent een generalist als het op verkeer aankomt.
Tot slot ben je in het team Mobiliteit verantwoordelijk voor het op een positief coachende manier begeleiden van stagiairs en junior collega’s. Je werkt samen met planologen, ontwerpers, verkeerskundigen, visie-specialisten en civiel techneuten. Samen vormen we een kennisbank waar we met zijn allen naar hartelust uit kunnen putten.
Dit is wat jij meebrengt
Je hebt een afgeronde hbo- of wo-opleiding op het gebied van verkeerskunde/mobiliteit
Je bent communicatief sterk; communiceert duidelijk en tegengas weet je om te buigen tot een constructief gesprek
Je hebt aantoonbaar projecten en processen geleid
Je voelt je thuis in een informele, collegiale werksfeer en weet humor te waarderen
De landelijke sfeer van Zeeland trekt je aan, maar je gaat net zo makkelijk aan de slag met projecten in een stedelijke omgeving

Dit is wat je van ons kunt verwachten
- Je werkt aan uitdagende projecten die er echt toe doen
- Een moderne en hybride werkomgeving die bruist, verschillen omarmt en persoonlijk leiderschap stimuleert
- Ruime ontwikkelmogelijkheden om te blijven groeien
- Een hecht team met de beste mensen
- Koploperschap op arbeidsvoorwaarden, duurzaamheid en digitalisering
- Veel vertrouwen, steun en een helpende hand

Dit is wat we jou bieden
Bij Sweco zit je goed. Dit mag je verwachten van een werkgever met het World-class Workplace label. Om te beginnen ontvang je een goed salaris en maar liefst 32 vakantiedagen. Daarnaast bieden we een thuiswerkvergoeding, vakantietoeslag, een circulaire thuiswerkplek en een uitzonderlijk goede pensioenregeling.
Daarnaast krijg je bij Sweco veel regie, vrijheid en verantwoordelijkheid. Over hoeveel je werkt, waar je werkt, hoe je werkt en wanneer je werkt. Binnen ons arbeidsvoorwaardenpakket heb je de keuze om te kiezen op welke manier jij reist. We stimuleren duurzame en actieve keuzes en belonen deze extra. Ook krijg je direct toegang tot onze eigen AI-omgeving SwecoGPT, tot de Sweco Academy voor zeer ruime ontwikkelmogelijkheden, en tot ons vitaliteitsprogramma gericht op leefstijl en sport.
Naast uitdagend werk, support en middelen pakken we bij Sweco ook graag uit als het gaat om ontspanning en lol. We willen graag dat je met veel plezier naar je werk gaat. Denk aan een tweedaags event voor alle nieuwe collega’s, de dagelijkse Fika’s op kantoor, events op jouw vestiging, en activiteiten vanuit Jong Sweco en de lokale personeelsverenigingen.
Solliciteer op deze functie
Enthousiast geworden? Solliciteer dan direct via de button ‘solliciteren’. We kijken uit naar je cv en motivatie!
Neem bij vragen of interesse in Sweco contact op met Amanda Geukes, lead recruitment business partner, via 06-11363072 of amanda.geukes@sweco.nl.
Solliciteren