0 van 0 resultaten voor ""

Organisatie

Wereldwijde expertise – lokale aanwezigheid

Ruim 100 teams staan aan de basis van ons succes. Elke dag streven zij ernaar om voor onze klanten de meest benaderbare en betrokken partner met erkende expertise te zijn. En ze helpen succesvol te zijn. Elke dag een beetje beter, op weg naar een mooiere toekomst.

Daar horen doelstellingen bij, zoals jaarlijkse groei en een gezonde winstgevendheid. Maar dat heeft pas écht waarde als we onze talenten, expertise en enthousiasme elke dag ten volste inzetten. En daar verantwoordelijkheid voor nemen. Dát is de kracht van Sweco. Dat begint bij ieder individu, in kleine teams.

Zó geven we ruimte aan groei en energie

Sweco bruist van de ideeën en expertise. Hier ontstaan de beste oplossingen voor onze klanten én de maatschappij. Groei, vooruitgang en innovatie stimuleren we dan ook volop. We helpen onze mensen die kansrijke berg op, maar tillen ze niet.

Naast het stimuleren van de ontwikkeling van onze mensen, onze expertise en de diensten waar de markt om vraagt, is samenwerking en verbinding binnen Nederland en met de andere Sweco-landen cruciaal voor ons succes. Samen beschikken we over meer dan 500 expertisevelden. We kunnen letterlijk elke puzzel voor onze klanten oplossen.

“Digitalisering is een zegen voor ons vak. Het geeft ons als mensen ruimte om te doen waarin wij uitblinken: de techniek verbinden met menselijk gedrag, emoties en de maatschappelijke impact die een oplossing teweegbrengt. Ik ben er dan ook van overtuigd: mensen maken de stad van de toekomst, digitalisering ondersteunt en biedt de middelen om dat mogelijk te maken.”

Eugene Grüter, CEO Sweco Nederland

“Het managementtraineeship van Sweco en daarmee mijn toetreding tot het directieteam biedt een unieke kans om te leren hoe op macro niveau beslissingen genomen worden. Ik weet zeker dat ik met dit kijkje in de strategische keuken een steile leercurve tegemoet ga. Het lijkt me fantastisch om een bijdrage te kunnen leveren aan de vele ideeën die spelen. Om deze samen met het directieteam op te kunnen pakken en te realiseren tot mooie resultaten.”

Tom van den Oever, Managementtrainee

“Het is mijn ambitie om te streven naar maximaal werkgeluk en geen genoegen te nemen met minder. Het klinkt simpel, maar is heel belangrijk: vraag hoe het met elkaar is. Een eerste reactie zegt vaak al heel veel. Praat erover, steun elkaar. En maak ook nu online even bewust tijd voor elkaar.”

Wouter van Essenberg, directeur HR

“Innoveren is vooruitgang, juist in onze sector. Zo kunnen we samen met onze klanten grote stappen maken op uitdagingen als klimaatverandering, de energietransitie en circulariteit. De empowerment van onze mensen en hun ondernemersdrive maakt dit mogelijk. Daarom stop ik hier veel energie in. Dit gaat uiteraard met vallen, opstaan en leergeld, maar wel met indrukwekkende resultaten waarmee we écht het verschil weten te maken.”

Marianne Vermijs, divisiedirecteur Water en Energie

“De juiste balans vinden tussen uitmuntende klanttevredenheid, het realiseren van winstgevende groei en de ontwikkeling van onze mensen. Dat is het speelveld waar je mij vindt en ik goed gedij. Met oog voor de behoeften van onze klanten en met mijn voeten in de projecten. Ik sta én ga voor transparantie met als sleutelwoorden communicatie en vernieuwing.”

John Jansson, divisiedirecteur Transport en Mobiliteit

“Wij zijn aan zet om onze klanten op een logische en behapbare manier niet alleen te voorzien van informatie en kennis, maar bovenal van scenario’s. Zodat onze klanten kunnen kiezen voor dat project dat hen én de maatschappij het meeste oplevert. Ik maak me hard voor de digitaliseringsslag bij Sweco. Een slag die van iedereen is en met elkaar gemaakt moet worden.”

Sander Melieste, divisiedirecteur Stad en Milieu

Lonneke Wijnhoven, directeur Communicatie

“De wereldbol die ik als 6-jarige kreeg, fascineert me nog steeds: hoe kunnen we de schaarse ruimte die we hebben zo inrichten dat we daar nog generaties lang plezier van hebben? Zo veel inzichten en slimme ideeën staan te trappelen om daar het verschil in te maken, maar vinden het podium niet. Ik zet ze graag in de spotlights, op het podium dat ze verdienen.”

Lonneke Wijnhoven, directeur Communicatie

“Een winstgevend bedrijf is een gezond bedrijf. Daar moet absoluut balans in zitten. Bij Sweco streef ik naar een gezonde winstgevendheid. Dit is nodig om investeringen te kunnen doen. In Sweco, in onze mensen, richting onze klanten en voor een modern arbeidsvoorwaardenpakket. En zorgt er bovendien voor dat we kunnen blijven voortbestaan. Dat is niet alleen in óns belang, maar net zo goed voor onze klanten en de maatschappij.”

Martin van der Heijden, CFO Sweco Nederland

Lonneke Wijnhoven

Directeur Communicatie

Wouter van Essenberg

Directeur HR

Sander Melieste

Divisiedirecteur Stad en milieu

Marianne Vermijs

Divisiedirecteur Water en energie

John Jansson

Divisiedirecteur Transport en mobiliteit

Tom van den Oever

Managementtrainee

Heb je niet kunnen vinden wat je zoekt of heb je een vraag?

Laat hier je gegevens achter. Wij zorgen dat je in contact komt met de juiste persoon. Onze experts staan voor je klaar om je te helpen. Voor elke uitdaging, groot of klein.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Copy link
Powered by Social Snap