0 van 0 resultaten voor ""

Sweco wint KERN Marketing Award met de campagne ‘Makado geeft om jou’

Sweco heeft in samenwerking met Syntrus Achmea en Winkeliersvereniging Makado Beek de prestigieuze KERN Marketing Award gewonnen. In vastgoedland de meest prestigieuze marketing prijs die je kunt winnen.

De jaarcampagne ‘Makado geeft om jou’ werd op 17 september tijdens het Kern Marketingfestival op het festivalterrein van RAUM in Utrecht uitgekozen door het publiek.

In opdracht van Syntrus Achmea zette Sweco een lokale marketingcampagne op voor winkelcentrum Makado in Beek. Maus Robben, jr. Vastgoedmanager Winkels bij Sweco: “In eerste instantie maakten we het jaarplan voor 2020 maar vrij snel kregen we te maken met corona. Vervolgens hebben we in twee weken tijd samen met het bestuur van de Winkeliersvereniging Makado een nieuwe meer passende campagne bedacht: Makado geeft om jou!” Uiteindelijk zorgde het bureau Morres & Company voor de visualisaties en de uitvoering. Sweco gaat nu voor meerdere winkelcentra van Syntrus aan de slag met marketingcampagnes.

De jury beschreef de campagne als volgt: “De campagne ‘Makado geeft om jou’ is een prachtig voorbeeld van oprecht de verbinding aangaan met dié personen die het (winkel)centrum maken en zich iedere dag inspannen om hun bezoekers en klanten in een prettige omgeving te verwelkomen. Oprechtheid en authenticiteit die ook tijdens het jurybezoek voelbaar was, mede ondersteund door de mooie verhalen van een aantal enthousiaste ondernemers.”

Geweldig dat we samen met Syntrus Achmea en Winkeliersvereniging Makado Beek zo’n mooie prijs pakken! Met de jaarcampagne “Makado Geeft Om Jou!” heeft Makado één belangrijk doel gehad, een glimlach creëren bij alle bezoekers, ondernemers en facilitair medewerkers. Uit dankbaarheid voor alle jaren van loyaliteit en betrokkenheid zijn we er trots op dat we onze waardering hebben kunnen vertalen naar deze fantastische jaarcampagne.

– Maus Robben, Junior vastgoedmanager winkels bij Sweco

Verbindend en persoonlijk betrokken

In de campagne werd, naast verantwoord winkelen, ingezet op het versterken van de merkbelofte van Makado: verbindend, persoonlijk betrokken, loyaal, duurzaam en fun! “Een merkbelofte die heel goed aansluit bij onze eigen kernwaarden bij Sweco. Die konden wij heel veel kracht bijzetten vanuit onze werkwijze en visie. De kernwaarden liepen echt als een soort rode draad door deze campagne heen”, aldus Giel van Oijen, Marketingmanager Winkels bij Sweco.

Prestigieuze marketing prijs in vastgoedland

Kern is de organisatie waar alle grote vastgoedbeleggers in winkelcentra en retailketens lid van zijn. Jaarlijks reikt zij deze marketing prijs uit.

Giel: “Een nominatie is al mooi, dit winnen is echt een kroon op ons werk. Zeker omdat we hier als Sweco pas net mee zijn begonnen en dan nu al op het hoogste platform staan.”