We presenteren vandaag de jaarresultaten over 2022. Sweco Nederland realiseerde een totale omzet van bijna 214 miljoen euro, een stijging van 7,2% ten opzichte van 2021. De EBITA-marge was 8% (2021: 9,9%). Daarbij zagen we het aantal opdrachten toenemen en ook het personeelsbestand groeide. Met de acquisitie – in december – van twee architectenbureaus en volledige integratie van het eerder overgenomen Bureau Stedelijke Planning breidde Sweco in Nederland haar dienstverlening verder uit.
Opgaven op het gebied van onder meer mobiliteit, bouw, infrastructuur, klimaatadaptatie, energietransitie en milieu worden omvangrijker en complexer. Dat zien wij terug in een toenemende vraag naar onze diensten en integrale oplossingen. Voor Sweco Nederland was 2022 een jaar van groei in termen van opdrachten en omzet. We zien een toenemende klanttevredenheid. En we zijn verheugd dat het aantal medewerkers opnieuw is toegenomen. – Eugene Grüter, CEO bij Sweco Nederland.
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren. Cookiebeleid
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft verzocht, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om u te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites heen te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.