Persbericht: Sweco versterkt expertise Capital Consultants met Reinier Mijsberg als senior consultant Vastgoed

19 september 2017
Reinier Mijsberg (48) is per 1 september als senior consultant Vastgoed gestart bij de afdeling Capital Consultants van ingenieursadviesbureau Sweco. Reinier heeft ruime ervaring in de vastgoedsector en in de financiële dienstverlening. In zijn functie zal hij zich met name focussen op new business development en de klantportefeuille.

Na zijn studie Bedrijfskunde voor de Financiële Sector, startte hij als afdelingshoofd Verkoop Binnendienst bij Direktbank. Vervolgens was hij vanaf 2000 directeur bij Valuas Vastgoed. Vanaf 2013 vervulde Reinier als zelfstandig ondernemer verschillende functies zoals managementconsultant, interimmanager, assetmanager en vastgoedexpert.

DUURZAAM EN INNOVATIEF BELEGGEN
Reinier heeft zin in zijn nieuwe uitdaging en heeft vertrouwen in de toekomst: “Ik kijk ernaar uit om samen met mijn collega’s onze klanten in Nederland en Europa te adviseren over duurzaam en innovatief beleggen in vastgoed en infrastructuur. Met onze expertise en onze betrokkenheid bij de klant kunnen wij het verschil maken.”

WELKOME AANVULLING
“Reinier kan met zijn ruime ervaring echt wat aan Capital Consultants toevoegen”, vertelt Saskia van den Bronk, afdelingshoofd Capital Consultants. “De Capital Consultants van Sweco zijn exclusief toegewijd aan vastgoed- en infrastructuurbeleggingen. We adviseren persioenfondsen en andere eindbeleggers over toekomstbestendig beleggen en zijn zo in staat om vastgoed- en infrastructuurportefeuilles naar allocatie en rendementrisicoperspectief te optimaliseren. Met de komst van Reinier is Capital Consultants nog beter in staat om haar kennis en expertise verder in de markt te zetten.”

MEER WETEN
Wilt u meer weten over Reiniers expertises of wilt u weten wat hij voor u kan betekenen? Neem dan contact met hem op.

Reinier Mijsberg
Senior consultant Vastgoed
T +31 88 8114157
E reinier.mijsberg@sweco.nl